– Sa võid hoolida temast 100%, kuid sa ei saa iial kindel olla, kas tema ka sinust 100% hoolib.
– Ära seisa mu haual, ära nuta, mind pole seal.Ma ei maga.Ma olen tuhat tuult, mis puhub. Ma olen teemanti sätendus lumel.Ma olen päikesepaiste küpsel viljal ja ma olen leebe, pehme augusti vihm.Kui sa ärkad hommikul, olen ma rõõmsas linnulaulus ja öösel pehmes tähesäras. Ära seisa mu haual, ära nuta, mind pole seal.Ma pole surnud.
– But what happens when he is your prince charming but you are not his cinderella?
– Alati kui oled kaotanud kellegi, saamata ise sellest aru, valab punaseid pisaraid ennem sinu süda ja alles siis tuleb silmadest järgi ookean.
– Kui oled kurb , vaata uuesti oma südamesse ja sa näed , et tegelikult nutad sa sellepärast , mis oli sulle rõõmuks .
– Iga inimene on mõinkord kurb. Sellistel päevadel läheb kõik viltu, isegi asjade alustamine ei tule välja. Iga hetk võid lootusetult nutma hakata, isegi teadmata miks.
– Kurbuse varjamiseks on mul rõõmus suu ja silmad, mis säravad kas naerust, pisaratest või alkoholist.