* Let’s commit the perfect crime , I’ll steal your heart and you’ll steal mine .
*
Life without Friends is like Boobs without Nipples… POINTLESS !
*
Ära karda vaenlast, sest kõige hullem asi, mis ta võib sulle teha on sind ära tappa. Ära karda sõpra, sest kõige hullem asi, mis ta sulle teha võib on sind reeta. Kuid karda ükskõikseid inimesi, sest just nende vaikival nõusolekul toimuvad kõik reetmised ja tapmised.
*
Liiga tihti me ei näe, mis meil on, kuni see on läinud. Liiga tihti me jääme hiljaks, et öelda: Anna andeks ma tegin vea. Mõnikord tundub, et me teeme neile kõige rohkem liiga, kes on meile kõige lähedasemad.
* Parim kink, mida võid anda, on kallistus: üks suurus sobib kõigile ja kellelgi ei ole kunagi midagi selle vastu, kui selle tagastad.
* Kui ma vaatan kõrvale ja ütlen, et mul on kõik korras, siis tõenäoliselt vajan ma kedagi, kes vaataks mulle silma ja ütles. “Räägi palun tõtt.”
*
Esimene suudlus, tuleb siis, kui silmad on kõik ära rääkinud, kui käed on üksteisiele kõik öelnud, kui kaks armunud inimest, kes ihkavad üha suuremat lähedust, on koos.