Mitte ilu ei määra , keda me armastame vaid armastus määrab keda me ilusaks peame.

Mul on alati midagi öelda, iseasi, kas ma ennast sellega vaevan.

Naine ei unusta kunagi mehi, keda ta oleks võinud saada. Mees ei unusta naisi, keda ta ei saanud.

Oli aeg, mil ma ütlesin, et tahan tagasi möödunud aegu. Nüüd tahaks ma tagasi neid aegu, mil ma seda ütlesin.

Ma ei mõista miks nii sageli arvatakse, et armastus on rõõm,kui ta on ka kõik muu. Häving, rahu, kinnismõte, suurima rikkuse andmine ja saamine ja jälle kaotamine. Ta on tunnustus sageli mitte sellele, mis sa oled, vaid sellele, mis sa võiksid olla. Ta kõrvetab ja parandab. Ta ei tunne halastust ja on kõrgemal seadustest.

Parimaks ravimiks joomise vastu on kaine peaga jälgida purjus inimest.

Ma tahtsin sulle saata midagi armsat ja ülinunnut, aga postiljon käskis mul postkastist välja ronida!

Ma teadsin alati, et pisaratele tagasi mõeldes, hakkan naerma, aga ma ei teadnud , et õnnehetkedele tagasi mõeldes hakkan ma nutma!

Ma suudan elada mõttega, et ma olen vaba, aga ma ei suuda elada mõttega, et mul pole sind.

Ma ei maksa midagi aga olen väärt palju, ma rikastan neid, kes mind saavad, tegemata vaeseks neid, kes mu ära annavad. Ma kestan ühe hetke aga mälestus minust võib kesta terve elu. Ma olen puhkus väsinule, lootus meeleheitnule, päikesekiir kurvale ja parim vastumürk murele. Mind ei saa osta ega müüa.