Kui tunned väsimust, tõmba end käima – viska selili voodisse ja tõsta jalad üles. Veri voolab jalgadest pähe ja toob kaasa värske hapnikulaksu, mis su aju üles äratabSäilita säravvalge naeratus, vältides karastusjooke ja jääteesid, mille valmistamisel on kasutatud sidrun-, õun- ja viinhapet. Need lisaained mõjuvad halvasti hambaemailile. Väldi pohmelli sellega, et sööd enne kokteili joomist õlirikkaid toiduaineid, näiteks pähkleid. Õli aeglustab alkoholi imendumist ja seetõttu on sul ka järgmisel päeval parem olla. Et silmad arvuti ees liialt ära ei väsiks, tee järgmist harjutust: iga paari tunni tagant vaata arvutiekraanist eemale ning liiguta silmi kolm korda järjest üles-alla. Seejärel korda harjutust kolm korda vasakult paremale. Väldi nakkust meetrireegli järgi. Umbes nii kaugel pead seisma inimesest, kes aevastab või köhib. See on piisav vahemaa, et batsillid sinuni ei jõuaks. Paranda oma hingeõhku õunte, porgandite ja kurgi söömise abil. Need toiduained mõjuvad nagu looduslik hambahari ja kraabivad pahalõhnalised pisikud hammastelt maha.Selleks, et tuju paraneks ja mõistus läheks teravamaks, tee endale tassike kohvi või teed.
Kofeiin stimuleerib heaoluhormoonide – serotoniini ja dopamiini taset ajus, mõjudes nagu kerge looduslik antidepressant. Kui peaksid saama päikesepõletuse, võta kaks päeva iga nelja tunni tagant üks tablett ibuprofeeni. See põletikuvastane valuvaigisti vähendab naha punetust ja koorumist. Kui jääd peika juurde ööseks ja sul pole hambaharja kaasas, kasuta hammaste puhastamiseks sõrmi ning kurista pastaveega. Mitte mingil juhul ei tohiks kasutada tema hambaharja – nii võivad levida papilloomiviirus, A-, B- ja C-hepatiit, süüfilis ja herpes. Kontrolli iga kuu oma küünte seisukorda. Kuivad ja haprad küüned viitavad raua- või valgupuudusele, kollakad küüned kehvale vereringele ja liiga kahvatu küüneplaat kehvveresusele.
Kui sul on vistrikuline nahk, lisa oma menüüsse lõhet, Kreeka pähkleid ja sojaube. Nendes toiduainetes on peidus kasulikud rasvhapped, mis aitavad võidelda põletike vastu ja hoiavad rasunäärmed kontrolli all. Värvi oma magamistoa seinad siniseks, roheliseks või lillaks – need värvid mõjuvad vererõhku alandavalt ja tunned end rahulikumalt. Punased seinad annavad aga energiat, kuna stimuleerivad närvisüsteemi.