Kui sa oleksid täht , tunneksin ma su kohe ära , sa säraksid ja paistaksid kaugelt silma , aga mis kõige tähtsam , sa langeksid esimesel võimalusel – et minu juurde tulla

Ise alles hapu viinamari, aga juba käitub nagu rosin.

Ma nutsin,sest mul polnud neid kingi mida ma tahtsin,kuni ma nägin meest kellel ei olnud üldse jalgu.

Surm sosistab mulle kõrva: “Ela, ma varsti tulen!”

Meenutust kõigist koos veedetud eilsetest, paneb mind ootama kõiki koos oldavaid homseid ja kannustab mind võtma viimast igast koos mööduvast tänasest!

Mulle meeldib kui Minust räägitakse, Olemata Kas head või halba, sest sellest järeldub vaid see,et olen teie Maailm.

Lapsed tagaistmel põhjustavad õnnetusi, aga õnnetused tagaistmel lapsi!

Loomulikult eksin, elan esimest korda võõras maailmas ja elan esimest korda tundmatut elu, ainult see ei eksi, kes ei ela !

If you think i´m a bitch , wait until you meet my mother !

Maybe i don’t have the blonde hair you like, Or maybe i don’t have eyes like the sky, and i’m not sure if i’m the girl in your dreams, but atleast i’m not pretending to be somebody else !

” aeg möödub . isegi siis , kui see näib võimatu . isegi siis , kui iga sekundiosuti samm teeb haiget nagu tuikav haav . aeg möödub ebaühtlaselt , jääb vahetevahel venima ja viivlema , ags siiski möödub ” .

Rahu pärast sõdimine on sama, mis süütuse pärast seksimine!

Pooled probleemidest tekivad sellest, et oleme kas liiga vara nõus või ütleme liiga hilja “ei”.

Unistused on need mis annavad mõtetele tiivad.

Pole mõtet surra ühe poisi pärast, sest võib juhtuda, et teise pärast tahad elada!

Behind every great woman, is a guy looking at her ass.

Ma saan kõik, mis tahan ja kui ei saa, siis ei taha ma piisavalt!

Esimese armastuse pettus õpetab tütarlastele mängima poiste südametega .

Inimene ei armasta täiuslikkust… ta teeb täiuslikuks selle, mida ta armastab.

Vooruslik tütarlaps ei jookse kunagi poisile järele,sest on siis enne nähtud et,lõks hiirt taga ajab!