Armastus on see, kui ta teeb sulle haiget ja sa saad vihaseks, aga sa ei karju ta peale, sest ei taha talle haiget teha.


Võtmehoidja on välja mõeldud selleks, et sa kõik võtmed korraga ära kaotaksid.

Olen plagiaat: sõnad näppasin emalt, mõtted kogukonnalt ja väljanägemise inimsoolt.

On olemas kahte tüüpi naisi : naised kes enne proovivad ja siis otsustavad ning naised kes loodavad ja siis pettuvad.

Ära idealiseeri inimesi – nad mitte ainult ei vasta kunagi sinu ootustele, vaid on ka viimased olendid maailmas, keda idealiseerida.

Igaüks valib ise oma sõidukiiruse!

Murduv süda tühjas korteris.

Elu mustvalged pisiasjad.

Kallis, kõik mis ei tapa teeb tugevalt haiget.

Suvel rohkem paljast ihu ja veidi rohkem pidu ei tee veel ilusast tüdrukust libu!

Õhulosside ehitamisel on üks tore omadus – materjal ei saa kunagi otsa.


Varastatud hetked.

Igapäevaselt igavene.

Julgus ei ole hirmu puudumine, vaid arvamus, et miski muu on hirmust tähtsam.

Unistuste unutamatud mõtted.

Toit kellegi teise taldrikul on alati ahvatlevam.

Magame küll samas voodis, aga nagu eri riikides.

Sinu rong on läinud, palun astu kõrvale.

Tark naine ei ütle mehele iialgi ära. Ta korraldab nii, et mees ise enam ei taha.

Miks on meeste südametunnistus alati puhas? Sest nad ei ole seda kunagi kasutanud.

Näib, et liiga paljudel meestel on ikka veel egotsentrilist ja naiivset usku sellesse, et kui neil on naistega hea, siis on ka naistel nendega hea.

Pole oluline, mitu korda sa oled seda teinud, kui seda pakutakse, tee seda, sest see pole kunagi jälle seesama.

Vahel võib olla õnn see, kui Sa ei saavuta seda, mida ihaldasid.

Ma armastan sind liiga palju, et sind muuta ja ennast liiga palju, et sinuga leppida.

Armukadedus ei ole armastus, vaid ebakindlus.

Seltsiks kaotatud unistused.

Peale kaklust rusikatega ei vehita.

Väike flirt, paagid tühjaks ja adjöö.

Enne ei saa puhtaks kui veidi räpaseks saad.

Kooselu argipäev.

See suhe, mis ei saanud alata, sai nüüd läbi.

Uidata ei maksa, kui taevas mässab.


If someone asks me what is friendship? I would sit next to you, pull you close to me, put my arms around you and say proudly “this is friendship”.

Kunagi ei saa olla täiesti õnnelik. Tõsi , sest ühe asja pärast rõõmustades on alati midagi mida taga nutta.

Õnnelik on inimene, kes on liiga hõivatud, et muretseda päeval ja liiga unine,et muretseda öösel.

Sometimes you have to be strong for yourself. You have to know, that you are a good person and a good friend. Relationships are worth fighting for, but sometimes you can’t be the only one, who’s fighting. At times, people need to fight for you – if they don’t, you just have to move on and realize what you gave them was more than they ever were willing to give you.

Ma näen, aga ei vaata. Ma lepin, aga ei kaota. Armastan päeva, kuid öösiti ärkan. Olen hajameelne, aga kõike märkan. Reegleid järgides neid purustan. Kõike mäletan, vahel iseennast unustan. Olen tugev, kuid vajan Sind. Kallistan, aga ei puutu. Olen muutlik, kuid ei muutu. Joostes seisan paigal. Naeratades pisaraid peidan. Olen kerge, aga rõhun. Tahan luua, aga lõhun. Olen eksinud, kuid Su leian. Lasen minna, aga südames hoian. Olen vaikne, aga räägin palju. Vahel näed mind, vahel mu varju. Ütlen hüvasti, kuid ei lähe.
Olen liiga palju, aga ikka veel vähe. Olen harjumus, millega Sa iial ei harju. Mul on valus, aga ma ei karju. Ei ole ma igavik, olen vaid hetk. Ei ole sihtpunkt, olen Su retk. Olen päev, mil säravad tähed. Saadan Su ära, kuid ei taha, et lähed. Ma andestan, kuid ei unusta. Ma haavan, kuid ei purusta. Tahan teada, kuid ei küsi. Olen vaid hetk, mis ei püsi !

Kas pole see imelik, et me sageli nii paljust lihtsalt häbenema rääkida. Häbeneme asju, mis on elu ise. Miks? Küllap oleme elult juba piisavalt valusasti nina pihta saanud oma kunagise siiruse ja lihtsameelsuse eest. Ja poeme nüüd uue valu kartuses külmuse ja ükskõiksuse taha. Me poleks nagu enam üldse need, kes me tegelikult oleme Ning ajapikku muutumegi hoopis teistsugusteks. Halvemateks…

Vaata üles. Vaata alla. Vaata vasakule. Vaata paremale. Vaata igas suunas. Kas näed midagi ohtlikku? Kas näed midagi kasulikku? Ei? Mõnikord, kui liiga tähelepanelik olla, võivad kõige tähtsamad asjad jääda kahe silma vahele. Need asjad muutuvad nähtavaks siis, kui vaatad südamega.