Tõeline armastus pole mitte see, mis kannatab välja pikad lahusolekud, vaid hoopis see, mis pikkadele kooseluaastatele vastu peab.

Naist on raske kätte saada aga kerge hoida, meest on kerge kätte saada aga raske hoida.

Kui tunned et tahaks kohe hirmsasti midagi teha, heida pikali, ehk läheb üle.

Armastus on see, kui ta teeb sulle haiget ja sa saad vihaseks, aga sa ei karju ta peale, sest ei taha talle haiget teha

Ma ei armasta sind mitte üksnes seepärast, kes sa oled, vaid seepärast, kes mina sinu seltsis olen. Ma ei armasta sind mitte üksnes seepärast, kuhu sa oled jõudnud, vaid ka seepärast, kuhu mina sinuga jõudnud olen. Ma armastan sind seepärast, et sa oled teinud rohkem kui mistahes õpetus, et mind paremaks muuta, ja sa oled teinud rohkem kui mistahes saatus, et mind õnnelikuks muuta. Sa oled teinud seda ainsagi puudutuseta, ainsagi sõnata, ainsagi viipeta. Sa oled teinud seda, olles sina ise. Võib-olla sõbraks olemine just seda tähendabki.

Kõik ei saa olla geeniused, mõni peab ju normaalseks ka jääma.

Sigaret lühendab elu kaks tundi, pudel viina kolm. Tööpäev teeb elu kaheksa tundi lühemaks.

Kui kardad meeletult ämblikke, siis mõtle, et ka nemad kardavad ju Sind.

Naistele meeldib matemaatika: nad jagavad oma vanuse kahega, korrutavad oma riietuse maksumuse kolmega ning liidavad sõbranna vanusele vähemalt viis.

Egoistiga on meeldiv vestelda: ta ei räägi teisi taga.

Üks päev päike ütles mulle, kui su armastus on iga päev nii kaugel ja sul on nii palju probleeme, mis sind nutma ajavad, miks sa teda maha ei jäta? Ma vaatasin päikesele otsa ja küsisin, kas sa jätaksid oma taeva?

See on armastus, kui ta helistab vaid selleks, et öelda: “Ma armastan sind!”

Sa küsisid minult, et mida ma sinus leian. Et sa ei ole ju super välimusega ja parima iseloomuga. Ma vastasin, et mulle ei olegi vaja super välimusega superstaari, kes suudaks kõike täita ja ma ei leiagi sinus enam midagi, ma juba leidsin. Ma leidsin sinu kõrvalt Õnne ja Armastuse.

Guys like brunettes, but they love blondes.

Elu on kirg. See on lõputu võitlus olemasolu nimel. Elu on see, kui sa tunnetad iga oma hingetõmmet ja tahad alati ühe korra veel hingata. Elu on see, mida sa tunned, kui päike tõuseb. Elu on vapustav, orgastiline miski, mis kulmineerub pidevalt iseendas ja leiab ometi taas võimaluse uueks kulminatsiooniks

Iga päevaga läheb elu kiiremaks. Isegi pikad trepid, mida mööda ma jooksen, mööduvad välgukiirusel. Nii, et terve elu läheb väga kiiresti. Meil tuleb põletada oma sildu, läbida juba sisse tallatud radu ja jätta endast maha midagi, mis meid ikka meelde tuletab… kellelegi.

Inimesed, kes tõeliselt igatsevad on hoopiski teistsugused, nemad ei ütle välja seda, just nemad istuvad keskööni üleval, just need püüavad sõprade juures naerda, käivad mälestustemaal ning tänu sellele on igatsus nii tohutult valus neile.

Kõik justkui tundus muinasjutumaal ja kui ka algus oli hea, ei tuhkatriinu moodi kõigil vea.