Need väikesed asjad…need tähtsusetud, mis homseks on unustatud- on vahel just need mida me vajame. Kallistus sõbralt- mis võtab hinge kinni ja teadmine, et keegi hoolib- teeb seest soojaks. Isegi kui ümber on masendav ja kurb. Vahel piisab väikesest naeratusest; käe puudutamisest; heast sõnast või armsast sõnumist, et südames tõuseks päike.

Tõelised sõbrad on nagu hommikud . Sa ei saa neid koguks päevaks , ent võid alati kindel olla , et nad on olemas , kui üles ärkad . Homme , järgmisel nädalal , järgmisel aastal , igavesti .

Elu suurim õnn on teada , et sind armastatakse sellisena , nagu sa oled , või õigemini , hoolimata sellest , milline sa oled.

Oled üksi, sa ei oska seda muuta kuigi tahaksid.Ootad igat päeva mõttega,et äkki, äkki tuleb keegi, kes sind mõistaks ja toetaks.Sinus on palju head, aga teised ei märka seda.Miks? Äkki sellepärast, et oled liiga arg ja ei julge tõelist ennast näidata.Kuid varsti sa märkad, et kõik on hakanud muutuma, sa oled julgem ja leiad endale rohkem kaaslasi.Mõtled,et sa pole kunagi olnud üksik kui tiivutu lind, miski on toetanud sind alati…

Mul ei unune iial see siiras pilk, millega Sa mulle silma vaatasid ja lubasid, et sa ei jäta mind iialgi üksi. Et Sa ei lahku mitte kunagi mu kõrvalt, et Sa jääd minu juurde ükskõik mis ka ei juhtuks, et Sa oled mu parim sõber alati.. Kõik need korrad, kui ma jooksin nuttes Sinu juurde, kui Sa hoidsid mind nii tugevasti enda juures.. Kõik need korrad, kui mul läks midagi korda, kui Sa rõõmustasid koos minuga ja jutustasid, kui uhke Sa minu üle oled. Ja kõik need korrad, kui mina sain olla nii õnnelik selle üle, et minu elus on selline inimene, nagu seda olid Sina.
Kui Sa vaid teaks, milline tühjustunne mind valdas kui Sa mu elust kadusid. Nii lihtsalt, nagu Sind ei olekski kunagi olnud. Osa minust läks, kadus tundmatusse, ning ei ole siiani tagasi tulnud. Arvatavasti ei tulegi.
Ma ei tea isegi, miks ma seda praegu kirjutan. Sa oled ju oma eluga edasi läinud, Sind ju kindlasti enam ei huvitagi.. Võimalik, et Sa isegi enam ei mäleta, et Sinu elus on kunagi olnud selline inimene nagu mina. Aga võib-olla ma soovisingi lihtsalt Sulle meelde tuletada seda, mis oli kunagi. Loota, et Sa ehk tunned samuti nagu mina, kuigi ma siiralt kahtlen selles. Ja tänada Sind aegade eest, mida mulle pakkuda suutsid.

Täna joon meeste terviseks, kellel ma olemas olen; luuserite terviseks, kellel on olnud võimalus minuga olla ja õnnelike jobude terviseks, kellele annan võimaluse endaga kohtuda!