I’m a liar because I won’t tell you everything. I’m stupid because sometimes i’m wrong. I’m ugly because my face isn’t perfect. I’m a pushover because I like making people happy. I’m a loser because I’m not friends with your group. I’m fake because I’m too nice. I’m weird because I’m not like you. I’m fat because I eat when I’m hungry. I’m clingy because I don’t like to be alone. I’m insecure because I care about what people think of me. I’m no fun because I’m not always hyper. Don’t try to tell me who I am because i already know.

Me kanname oma sõpru südames ja nad ei ole kordagi öelnud, et neil on seal kitsas.

Kuulujutud sünnivad siis, kui kuuldakse midagi, mis meeldib, kellestki, kes ei meeldi.

Rahu algab naeratusest.

Naeratused on tegelikult pisiasjad, aga kui neid eluteele laiali puistata, teevad nad mõõtmatult palju head.

Ja alles siis, kui me enam ei karda, hakkame elama, nautides iga kogemust, nii valusat kui rõõmsat; elama, olles tänulik iga hetke eest, elama täiel rinnal.

Tahan olla truu, sest on neid, kes mind usaldavad, tahan olla rikkumata, sest on neid, kes hoolivad, tahan olla tugev, sest on palju, mille nimel kannatada, tahan olla vapper, sest on palju, mida peab julgema teha. Tahan olla sõber kõigile- ka vaenlastele ja üksildastele, tahan anda ja unustada, et andsin midagi, tahan olla alandlik, sest tean, kui nõrk ma olen, tahan vaadata üles ja naerda ja armastada ja tõusta kõrgemale.

And me, I still believe in paradise. But now at least I know it’s not some place you can look for, ’cause it’s not where you go. It’s how you feel for a moment in your life when you’re a part of something, and if you find that moment… it lasts forever…

Haritud ja tugeva seloomuga inmene otsib süüd enda juures, kuna harimatu ja iseloomutu otsib seda teiste juurest.

Kui sa vaatad taevasse, siis mida sa seal näed ? Vahel on seal pilved, kohevad ja ilusad ja sa lihtsalt tahaks seal peal jalutada. Vahel näed päikest ja mõtled, et miks see väike kera seal taevas küll teeb päeva nii ilusaks. Ja vahel sa näed seal tähti, neid on nii palju ja neid on raske kokku lugeda, aga need kõik on erilised. Inimesi teevad vahel õnnelikuks just need asjad mida ongi loodud nägemiseks ja mitte enda käega hoidmiseks, sest see mida sa hoiad, võid sa ka samal sekundil lõhkuda !

Ma olen õnnelik, samas nii kurb. Ma tunnen, et ma tahaks lennata, aga kahe jalaga maa peal olles ei saa ma kukkuda. Ma naeran, aga mu süda teeb sees haiget. Ma vahel unistan tulevikust, kuid milleks, kui ma ei tea mis minust 5min pärastki saab. Ma vahel mõtlen sinust, neist suudlustest ja puudutustest, samas tulevad meelde need nutetud ööd ja see meeletu kurbus. Kõike on küll võimalik parandada, aga kui ei suuda ?

Ma armastan sind sama palju nagu maailmas on inimesi. Ma igatsen sind nii, nagu igatsevad 10000 inimest kokku. Ma vajan sind, nagu kõik nälgivad lapsed kokku vajaksid süüa. Ma jumaldan sind, nagu naine jumaldab oma armastatud meest ja ma kirjeldan seda sulle kõike täpselt nii nagu minu süda seda mõtleb.

Taevas on kurb , meie tehtud vigade pärast, siit ka põhjus, miks sajab nii palju. Iga piisk on taeva pisar, iga piisk on kellegi valetegu.

Kui ma Sind sallin, ei tähenda see, et oled minu jaoks midagi erilist. Seda oled sa siis, kui ma Sind usaldan.

Ma armastan sind nagu kaste armastab lilli, nagu linnud armastavad päikesepaistet, nagu merelained armastavad tuult.

Tunnen end tihti, kui väike laps. See väljendub minu vajadustes ja olemuses. Vajan kindlat tuge, kaitset, mõistmist, armastust ja hellust. Olen küll sõltumatu, pirtsakas ja vahel ka väge täis ning kangekaelne, kuid samas vägagi habras. Olen väsinud pettumast kõigis ja kõiges.

Ühel õhtul ma sosistan Sulle kõiki neid asju , mille eest ma Sind tänan . Ja ma sosistan seda ainult Sulle , sest teised ei peagi teadma , mida Sa minu jaoks tähendad . Aitäh , et andsid mulle tiivad .

On kaks võimalust , miks inimesed ei suuda olla õnnelikud – nad elavad liiga palju minevikus, mõeldes sellele, mis oli või siis tulevikus, kartes, mis tuleb.

Ma armastan sind seepärast, et sa oled teinud rohkem kui mistahes õpetus, et mind paremaks muuta ja sa oled teinud rohkem kui mistahes saatus, et mind õnnelikumaks muuta.

Mees peab mõnikord saama võõras metsas joosta. Tähtis pole mitte see, kelle juurde mees läheb, vaid kelle juurde ta tagasi tuleb.

Võib-olla me ei suuda armastada just sellepärast, et ihkame olla armastatud, see tähendab, et tahame midagi tollelt teiselt, selle asemel, et minna tema juurde pretensioonideta ja tahta ainult seda, et ta viibiks meie juures.

Universumis valitseb tasakaal. Kui mina tõusen, siis selle arvelt peab keegi langema. Langen selleks, et teised saaksid tõusta minu arvelt. Muutun halvaks, et teised saaksid paremaks minu arvelt.

Äikesejärgne värskus on kui leppimine pärast nuttu ja tülitsemist. Pinged on maandatud – taevas ja maa on omavahel ära leppinud.

Esimest korda oma elus tahaksin et kõik jääkski just nii. Tunnen, et olen õnnelik. Olen kogenud hetki mil tahaks et aeg peatuks, et nii jääks igaveseks.

Ei tohi öelda: “Mu tuju on halb, sest päike puudub” Tuleb öelda: “Päike on igas minu päevas, sest ma suudan ka kõige hullemas olukorras naeratada!”

Me kõik oleme natuke veidrad ja elu on natuke veider . Ja kui me leiame kellegi, kelle veidrus sobib meie omaga, siis liitume temaga ja oleme koos veidrad ja kutsume seda armastuseks.

Võimatu on vaid suur sõna, mida kasutab väike inimene. Tema meelest on kergem leida endast jõudu maailma muuta . Võimatu ei ole fakt . SEE ON ARVAMUS ! Võimatu ei ole lõplik . See on väljakutse . Võimatu on ajutine . Võimatut pole olemas .

Mina teadsin ilma vaatamatagi; selle hääle tunneksin ma alati ära- tunneksin ja vastaksin sellele, ükskõik, kas ma olen parajasti ärkvel, sügavas unes.. või surnud. Sellele häälele järgneksin ma ka läbi tule – või kui olla vähem dramaatiline, longiksin tema järel kas või iga päev läbi külma ja lõputu vihma !